Wednesday 29 April 2009

MAAF

MAAF
saya sudah mengecewakan. tanpa sadar melakukan hal yang seharusnya tidak saya lakukan. dengan bodohnya mengingkari kesepakatan yang telah saya buat.

MAAF
selama ini saya tidak bisa menahan isi hati saya. ingin kuceritakan semuanya. tetapi saya memerlukan seseorang yang dapat membantu saya menyelesaikan masalah dan menenangkan saya ketika emosi saya labil.

MAAF
tingkah laku saya tidak sesuai harapan. membuat kesal berkali-kali.

TERIMA KASIH
telah membuat saya sadar akan kesalahan saya. dari semua ini saya belajar banyak. sekarang saya tau bagaimana harus bertindak. akan saya usahakan untuk tidak melakukan kesalahan yang sama (lagi). tolong ingatkan jika saya khilaf.


BAGI SEMUA YANG SUDAH MERASA TERSAKITI OLEH SIKAP ATAU PERKATAAN SAYA

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. So I’ll go from you now, I’ve made up my mind
    I want to play you the song in my pocket

    I quietly turned up the volume to make sure

    Oh good-bye days
    I feel like things are changing now
    So long yesterday and before
    I have a clumsy tenderness by my side
    La la la la la
    ~With you

    I pass you one earphone
    And in that moment, it plays slowly

    I am, I'm loving you, right? Sometimes I get confused

    Oh good-bye days
    Now what’s in my heart has begun to change, alright
    I have a clumsy tenderness by my side
    La la la la la
    ~With you

    I don’t want to have sad thoughts if I can help it
    But they’re bound to come, right?
    When they do, I’ll smile and say
    "Yeah, hello!" I hope I can call you
    My friend...

    When we sing the same song
    Be by my side, I wish
    I’m glad I found that clumsy tenderness

    La la la la la
    ...Good-bye days

    ReplyDelete
  3. dimaafin kok qin,,,

    ReplyDelete